W przypadku korzystania np. z dodatku NoScript należy odblokować skrypty na stronie.
Funcjonalność modułu relacji z klientami CRM:
Program umożliwia rejestrację wszelkich informacji od kontrahentów wymagających zachowania ciągłości działania z pełną ścieżką zrealizowanych czynności, które należało wykonać dla pełnej satysfakcji klienta. Przykładowe zastosowanie modułu to np.: dział reklamacji, zamówień, płatności i wiele innych wymagających wykonania i kontroli czynności rozciągniętych w czasie tak przez kontrahenta ( np. dla płatności ) jak i dla firmy świadczącej usługę kontrahentowi ( np. stopień realizacji zamówienia, postęp w realizacji reklamacji ).
W przypadku pełnego wdrożenia modułu CRM, dokładnego wpisywania każdej informacji spływającej od kontrahentów, moduł pozwoli zapanować nad prawidłowością obsługi kontrahentów i nie pozwoli na przypadki w których kontrahent nie zostanie obsłużony, jego zlecenie nie zostanie wykonane lub reklamacja z którą się zgłosił zostanie pominięta.
Moduł można dowolnie konfigurować i stworzyć dowolną ilość ogólnych grup do których można bezpośrednio po kontakcie z kontrahentem przypisać zgłoszenie oraz osobę odpowiedzialną za kontakty z danej grupy ( przykładowe grupy: reklamacje, płatności, zlecenia, ogólne, kontakt, itd. ). Każda grupa może posiadać trzy stany realizacji zgłoszenia problemu przez kontrahenta:
Zaletą zastosowania modułu CRM jest ciągłe panowanie nad danym zgłoszeniem od kontrahenta, niezależnie od tego kto przyjął zgłoszenie i tego kto je realizuje, w systemie jest widoczne cały czas na jakim etapie jest dana sprawa, kiedy zostały zrobione ostatnie wpisy i kto w danej chwili jest osobą odpowiedzialną za realizację danego zgłoszenia. Rejestrowany jest każdy wpis, nawet błędny ( kolejnym wpisem można go poprawić ). Całość historii danej relacji można wydrukować z zachowanie daty i godziny wszystkich wpisów, umożliwia to ocenę prawidłowości podjętych działań.
Definicji klas (grup) relacji CRM
Edycja wybranej klasy relacji CRM
Okno wyświetlane w przypadku niezrealizowanych relacji po zalogowaniu przez użytkownika
Edycja wpisu relacji
Przykładowy wątek relacji z kontrahentem
Relacje zakończone
Przykładowy wydruk zakończonej relacji
© 2024 Winsoft Sp. z o.o.
Designed by Filip Kolasa